Ostatnio oglądane

Dieta

Jedzmy nie tylko zdrowo ale i smacznie

Roladki z piersi kurczaka z figami

Roladki z nadzieniem z suszonych fig i gorgonzoli, ciekawe smakowe połączenie. A pierś przygotowana w taki sposób jest niezwykle aromatyczna i delikatna.

porcje: 2, 1 godzina, część obiadu - białko, europejska, obiad rodzinny, zdrowa

Dodaj do listy zakupów

Zobacz przepis

Czerwona kapusta z żurawiną

Słodko-kwaśna czerwona kapusta to świetny dodatek do świątecznego obiadu.

porcje: 8, 1 godzina 10 minut, część obiadu - warzywo, brytyjska

Dodaj do listy zakupów

Zobacz przepis

Sałatka z surowego kalafiora z jogurtem

Jest to jedna z tych sałatek zrobionych błyskawicznie gdy nie wiemy jakie warzywko podać danego dnia.

porcje: 2, 15 minut, część obiadu - warzywo, europejska, zdrowa

Dodaj do listy zakupów

Zobacz przepis

Koktajl upiększający

Codzienna porcja czerwonych owoców i warzyw pozwoli cieszyć się młodym wyglądem, piękną skórą, oraz świetnym samopoczuciem.

porcje: 2, 20 minut, napoje, europejska, zdrowa

Dodaj do listy zakupów

Zobacz przepis

Rukola z winegretem

Rukola jako dodatek do obiadu z prostym winegretem.

porcje: 2, 5 minut, część obiadu - warzywo, europejska, obiad rodzinny, zdrowa

Dodaj do listy zakupów

Zobacz przepis

Gotowane roladki z indyka

Bardzo zdrowe i smaczne roladki. Polecam wszystkim, którzy przeszli na dietę albo lubią się zdrowo odżywiać. Do tego dania proponuję kaszę i surówkę z kiszonej kapusty.

porcje: 3, 45 minut, część obiadu - białko, europejska, obiad rodzinny, zdrowa

Dodaj do listy zakupów

Zobacz przepis

Łosoś po chińsku

Bardzo szybko możemy przyrządzić smaczny obiad.

porcje: 2, 25 minut, zdrowa, europejska, część obiadu - białko

Dodaj do listy zakupów

Zobacz przepis

Znaleziono 48 przepisów - strona 1/7

O Ali Carte | Regulamin | Kontakt | Full feed | Ciasteczka/Cookies | Wpisy sponsorowane